Kolekcja TOVA TASTE
TOVA JESIEŃ/ZIMA 2016
– Luksus nie polega na kupowaniu kosztownych rzeczy; luksus to życie w taki sposób, by móc rzeczy doceniać – podkreślał Oscar de la Renta.
TOVA w sezonie jesień/zima 2016 pisze własną definicję luksusu, na którą składają się skandynawska radość z życia i służący człowiekowi design.
„Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy” – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
„Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji.” – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
„W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell” – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. „Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać”.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Położony na Wyspie Spichrzów nad Mołtawą niedrogi polski luksusowy hotel jest kwintesencją wartości wyznawanych przez TOVĘ, czyli unikalności przejawiającej się w detalach, lokalności opowiadanej przez pryzmat globalnych trendów, czy umiłowania do pięknych, ręcznie robionych przedmiotów – hotel wypełniają bowiem prace takich artystów jak Michał Szlaga, Kacper Kowalski, Maria Jeglińska czy Alicja Patanowska.
Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza, z kolei za Art Direction zdjęć odpowiadała POP UP GRUPA.
TOVA. Taste of life.
TOVA – nowoczesna marka lifestyle’owa stworzona z myślą o kobietach, które czerpią z życia pełnymi garściami.
Inspirowana skandynawską radością z życia, w całości produkowana w Polsce i wspierająca polski rynek, TOVA to ukłon w stronę damskiej sylwetki i kolekcje projektowane z myślą o kobiecie w ciągłym ruchu.
Misją TOVY jest demokratyzacja luksusu, czyli umożliwianie kobietom budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
TOVA. Taste of life.
www.tova.pl